Pages

Pages

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Rossi : Ώρα για αποδείξεις και δουλειά.



Έπειτα από τις δοκιμές στην Valencia, με το καινούριο πλαίσιο τύπου Deltabox, άπαντες στην Ιταλική εταιρεία περίμεναν ότι οι χρόνοι και η ανταγωνιστικότητα της Desmosedici θα επανέλθει... Αμ δε...Οι χρόνοι δεν ήρθαν, 6η θέση για τον Rossi και 1,5 δευτερόλεπτο μακριά από τα Honda είναι ένας "αιώνας" αυτή την χρονική περίοδο, η αίσθηση από το μπροστινό παρέμεινε η ίδια και όπως λέει μία παροιμία, ενός κακού μύρια έπονται. Στην Ducati υποστηρίζουν πως θα προσπαθήσουν να μελετήσουν τα δεδομένα που έχουν λάβει από όλους τους αναβάτες και θα προσπαθήσουν να δώσουν ότι καλύτερο στον Ιταλό πολύ-Πρωταθλητή.


Τα λόγια του Valentino ήταν : "Με αυτή την μηχανή μπορείς να πιέσεις λίγο περισσότερο το μπροστινό και είναι η ίδια αίσθηση που την είχα από την πρώτη επαφή στις δοκιμές στη Jerez.  Για κάποιο λόγο, μπορώ να πιέσω περισσότερο και μαζί με την καλύτερη απόδοση του κινητήρα έχουμε μία καλύτερη μοτοσυκλέτα, αλλά για μένα το πρόβλημά μας δεν είναι από το σασί. Το πρόβλημα δεν είναι στο υλικό, ή εάν ο κινητήρας είναι ένα σημαντικό μέρος του πλαισίου. Είναι κάτι άλλο, όπως κατανομή βάρους. Μεταξύ αλουμινίου και CarbonFiber δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά." 



Επιπλέον  o Preziosi είπε στη Βαλένθια:"Σίγουρα με μια τέτοια οικονομική κατάσταση, το να έχεις τον Valentino Rossi να κοιμάται στο δωμάτιό του και να τον πληρώνουμε αντί να οδηγεί τη μοτοσικλέτα και να μας δίνει τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, δεν είναι καλό. Δεν είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να χρησιμοποιείς τα χρήματά σου. Πρέπει να μειώσουμε το κόστος, γι΄ αυτό ο κανονισμός μείωσης των δοκιμών μας αναγκάζει να χρησιμοποιήσουμε 240 ελαστικά. Αυτό μας περιορίζει στην ενοικίαση της πίστας, στα καύσιμα, στους κινητήρες και τα εξαρτήματα. Δεν έχει νόημα ο περιορισμός στον αναβάτη διότι το να δώσεις στον αναβάτη δοκιμών ή στον Valentino τη μοτοσικλέτα να την οδηγήσει δεν στοιχίζει ούτε ένα ευρώ παραπάνω διότι και οι δύο πληρώνονται. Αυτό είναι το λογικό".


 Οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν είναι μεγάλες, καθώς βλέπουν ότι αν δεν καταφέρουν να δώσουν στον Ιταλό μια μηχανή όπως ακριβώς την θέλει και να είναι ικανή να κερδίζει, ο Valentino θα τους κουνήσει το μαντήλι και θα αρχίζει να ψάχνει καινούρια ομάδα για το 2013(ή μήπως από το 2012???). Το μόνο που τους σώζει στην Ducati από όσο δείχνουν τα πράγματα, είναι οι επιπλέον δοκιμές εξέλιξης. Μακάρι να πάρουν δραστικές αποφάσεις και να μην χρειαστεί να αναζητήσει άλλη ομάδα ο γιατρός.. Μέχρι τότε ίδωμεν.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Desmosedici και τo "πρόβλημα" του μπορείτε να βρείτε το ανάλογο άρθρο στο blog μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου